piątek, 31 maja 2013

Blog skończył rok!

Jak ten czas leci, blog CinemaFrankenstein działający od 29 maja 2012 roku właśnie skończył pierwszy i wkroczył w drugi rok swojej działalności. Uruchamiając go zadawałem sobie pytanie, czy, skoro temat Frankensteina do roku 2012 wyczerpałem do cna w książce, będę miał o czym pisać na blogu i czy CinemaFrankenstein (to była pierwsza nazwa jaka przyszła mi do głowy ;) nie podzieli losu setek, czy nawet tysięcy innych blogów, tworzonych z zapałem przez pierwsze tygodnie / miesiące, a następnie porzuconych, zaniedbanych, nieaktualizowanych i wiejących pustkami. Okazało się jednak, że materiału do blogowania było i wciąż jest pod dostatkiem, a to dzięki premierom takich filmów jak m.in. "Frankenweenie" i "Hotel Transylwania", a także wielu tytułom, które wciąż są w produkcji. W tym roku uruchomiłem dział Nawiązań, gdzie zamieszczam wszelkie odniesienia do Franka, których nie zdołałem z różnych powodów opisać w książce, działa też Potworna galeria, gdzie prezentuję światu eksponaty z mojej nieskończonej kolekcji gadżetów frankensteinowskich. W ciągu roku udało mi się utrzymać tempo najpierw 1 wpisu co 5, później co 3 dni, co dało w efekcie prawie 100 postów. Profil na Facebooku polubiło ponad 1000 osób, a CinemaFrankenstein odwiedziło do dziś ponad 30 000 osób; dziennie licznik notuje od 70 do 120 wejść na blog. Duża grupa fanów udziela się w komentarzach na FB i ogólnie widać, że to co robię na blogu znajduje swojego odbiorcę po drugiej stronie ekranu, za co wam wszystkim, drodzy czytelnicy, dziekuję! Mam jednocześnie nadzieję, że przez kolejny rok będziecie regularnie odwiedzać cinemafrankenstein.blogspot.com (oraz profil na FB), wszak w niedalekiej przyszłości czeka nas kilka kapitalnych premier: "I, Frankenstein", remake "Frankensteina" z Danielem Radcliffe'em w roli Igora, "Frankenstein" spod ręki mistrza Guillermo Del Toro (trzymam kciuki, bo to wciąż niepewna sprawa), oraz często przeze mnie wspominane "Frankenstein's Army" i "Army of Frankenstein" - o tych tytułach i  wszystkim innym, co dzieje się w uniwersum Frankensteina, będę was na bieżąco informował na blogu. A teraz zapraszam na urodzinowy tort ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz