środa, 26 marca 2014

Frankenator

Wiele miesięcy temu prezentowałem na blogu mariaż Frankensteina z HULKIEM ( HULKENSTEIN - kto to, co to?), popkultura ożeniła też Franka z Punisherem (Komiks "Franken-Castle") oraz ze słynnym lovecraftowskim potworem Cthulhu (zdjęcie i opis znajdziecie w mojej książce "Frankenstein 100 lat w kinie"), postanowiłem zatem wpisać w Google słowo, zdawało mi się zupełnie zdjęte z księżyca - Frankenminator. I co? I wpadłem na arcyciekawą galerię ze zdjęciami... Frankenatora. Głowa, będąca mieszanką Franka z charakteryzacją Terminatora była kilka lat temu do kupienia na E-Bayu. Zdjęcia pochodzą z forum Michael-Myers.net. Niestety, nie znalazłem w sieci żadnych informacji na temat autora, czy firmy stojącej za wykonaniem poniższej głowy. Zapraszam do galerii...













Autor grafiki: Victor Kunst

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz