poniedziałek, 13 kwietnia 2015

"Frankenstein vs. The Mummy" 2015

Potwór Frankensteina po raz pierwszy stanie do walki z Mumią! I to chyba jedyny pozytyw filmu "Frankenstein vs. The Mummy". Obraz został wyreżyserowany przez niejakiego Damiena Leone, twórcę "hitu" pod tytułem "All Hallow's Eve" (ocena na IMDb 4,7/10) i cieszącego się zapewne światową sławą... wśród znajomych i rodziny, Na razie widziałem jedynie trailer, i chyba wystarczy mi wrażeń. "Frankenstein vs. The Mummy" to kolejny przykład na wpół amatorskiej produkcji spod ręki grupy "filmowców" pozbawionych krztyny talentu. Ci, którzy już to "dzieło" widzieli, na IMDb ocenili na 4/10, zaś na RottenTomatoes na 15% (widownia), a krytycy w ogóle nie ocenili, bo filmu pewnie nie chcieli tknąć nawet patykiem. Film jest do obejrzenia w całości na YouTube - jak uda mi się przez niego przebrnąć, skrobnę na jego temat coś więcej, choć do seansu mi się jakoś nie spieszy ;). Zapraszam do obejrzenia trailera w dalszej części wpisu i z góry przepraszam za zabieranie czasu...





1 komentarz:

  1. Widziałem zapowiedź już jakiś czas temu i do dziś śpię przy zapalonym świetle :).

    OdpowiedzUsuń