niedziela, 23 czerwca 2013

Franken-sanktuarium

Przyszedł wreszcie czas, żeby wpisać w Google hasło "Frankenstein collection" i zobaczyć, jakie zbiory gadżetów frankensteinowskich są w posiadaniu innych geeków. Już pierwszy filmik znaleziony na YouTube wylał na moją głowę wiadro zimnej wody. Musiałem przyznać przed sobą, że moja kolekcja, którą uważałem do niedawna za dość konkretną, w świetle piwnicy pewnego Amerykanina okazała sie nader mikra, a wręcz nieistotna. Tak, tak, z maniakami Frankensteina zza Oceanu nie mam najmniejszych szans. Dość powiedzieć, że właściciel potężnej kolekcji, którą obejrzycie w dalszej części wpisu, ma więcej głów monstrum, niż ja wszystkich(!) gadżetów. Nagranie pochodzi z 2009 roku, więc do dziś kolekcja jeszcze się zapewne rozrosła. Mam jedynie nadzieję, że może w Europie, albo chociaż w Polsce, a już na pewno w moim rodzinnym mieście, a na 100% na mojej ulicy, moja kolekcja frankensteinowska nie ma sobie równych ;). Włączam tryb "zazdrość" i w dalszej części wpisu prezentuję dołujący mnie filmik z YouTube'a...

Widać tu jakiś... 1% kolekcji 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz