piątek, 20 marca 2015

O Frankensteinie w magazynie "Lśnienie"

Zanim ukończyłem i wydałem moją książkę "Frankenstein 100 lat w kinie", w tak zwanym międzyczasie, wraz ze znanym krytykiem filmowym Bartoszem Czartoryskim, napisałem artykuł na temat Frankensteina, dla nieistniejącego już dziś magazynu grozy "Lśnienie". Tekst pod tytułem "Mama błyskawica, tata... Frankenstein!" ukazał się w trzecim numerze "Lśnienia", wydanym jesienią 2010 roku. Dość obszerny artykuł (4 strony) to historia ekranizacji Frankensteina w pigułce. Bartosz jest autorem pierwszej części, akapity: To żyje, Prometejskie rozczarowania oraz Naukowiec potworem, mojego autorstwa jest natomiast druga część, akapity: Brooks i Branagh, Dziwactwa oraz To (wciąż) żyje! W imieniu Bartosza i własnym, zapraszam do lektury całego artykułu, który znajdziecie w dalszej części wpisu... 




strona 1 i 2

strona 3 i 4


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz